Om het concept van Seats2meet (‘wat is dat nou eigenlijk?’) meer bekendheid te geven, maakte ik de Seats2meet-10-Jaar-Quiz, een online quiz die via alle communicatiekanalen gedeeld wordt.
Om het concept van Seats2meet (‘wat is dat nou eigenlijk?’) meer bekendheid te geven, maakte ik de Seats2meet-10-Jaar-Quiz, een online quiz die via alle communicatiekanalen gedeeld wordt.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Seats2meet
Om hun voorstelling Lampenmakers (over Philips) te promoten maakte ik voor Het Zuidelijk Toneel social-mediacontent in de vorm van 10 online quizzen over het heden en verleden van Philips.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Het Zuidelijk Toneel
Al ruim 16 jaar word ik met enige regelmaat door Kosmos Uitgevers gevraagd om boeken persklaar te maken of te redigeren. Mijn antwoord luidt altijd: ‘Ja, graag!’
Category: Reacties uitgeschakeld voor Kosmos Uitgevers
Tot nu toe maakte ik bijna 9000 quizvragen over alle denkbare onderwerpen voor de kennis- en blufquiz Met Het Mes Op Tafel. De quiz begon bij de NTR en is tegenwoordig te zien bij Omroep MAX.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Omroep Max
Voor Warner Bros. Int. Television Production NL maakte ik vragen voor De Nationale Gezondheidstest (RTL 4), De Nationale Verkeerstest (RTL 5) en De Nationale Sekstest (RTL 5).
Category: Reacties uitgeschakeld voor Warner Bros.
Voor Seats2meet Den Bosch maak ik Facebookcontent in de vorm van quizvragen. Vragen over het concept van S2M: Wie zijn we? Wat willen we uitdragen? Wat kan het voor jou betekenen? Etc.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Seats2meet
Voor het maandelijkse BOVAG-magazine maakte ik een quiz waarin op een luchtige manier wordt ‘getest’ wat BOVAG-leden weten over ontwikkelingen in de mobiliteitsbranche.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Bovag
Voor het Simon Lévelt Magazine maakte ik een zogenaamde filippinequizpuzzel bestaande uit 16 quizvragen over koffie en thee. Weer een vorm van quizvragenmarketing.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Simon Lévelt
Voor Saffraan maakte ik 2 keer een #QuizVijfdaagse voor Facebook / Twitter: 5 dagen lang een quizvraag bij een foto van een van hun kleurrijke bestemmingen. Eerste begin met quizvragenmarketing.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Saffraan Reizen
Voor uitgeverij Dutchbook maakte ik 3 scheurkalenders (2015) met weetjes en vragen: ‘Als je dat maar (w)eet!’ (over eten & drinken), ‘Wereld, van Aardbeving tot Zwarte Zee’ en ‘Denkend aan Holland’.
Category: Reacties uitgeschakeld voor Dutchbook