1. Seats2meet

    februari 25, 2018 by Astrid van Bernebeek

    Om het concept van Seats2meet (‘wat is dat nou eigenlijk?’) meer bekendheid te geven, maakte ik de Seats2meet-10-Jaar-Quiz, een online quiz die via alle communicatiekanalen gedeeld wordt.


  2. Het Zuidelijk Toneel

    by Astrid van Bernebeek

    Om hun voorstelling Lampenmakers (over Philips) te promoten maakte ik voor Het Zuidelijk Toneel social-mediacontent in de vorm van 10 online quizzen over het heden en verleden van Philips.

     


  3. Kosmos Uitgevers

    februari 24, 2018 by Astrid van Bernebeek

    Al ruim 16 jaar word ik met enige regelmaat door Kosmos Uitgevers gevraagd om boeken persklaar te maken of te redigeren. Mijn antwoord luidt altijd: ‘Ja, graag!’

     


  4. Omroep Max

    november 22, 2017 by Astrid van Bernebeek

    Tot nu toe maakte ik bijna 9000 quizvragen over alle denkbare onderwerpen voor de kennis- en blufquiz Met Het Mes Op Tafel. De quiz begon bij de NTR en is tegenwoordig te zien bij Omroep MAX.

     


  5. Warner Bros.

    oktober 13, 2016 by Astrid van Bernebeek

    Voor Warner Bros. Int. Television Production NL maakte ik vragen voor De Nationale Gezondheidstest (RTL 4), De Nationale Verkeerstest (RTL 5) en De Nationale Sekstest (RTL 5).


  6. Seats2meet

    maart 18, 2016 by Astrid van Bernebeek

    Voor Seats2meet Den Bosch maak ik Facebookcontent in de vorm van quizvragen. Vragen over het concept van S2M: Wie zijn we? Wat willen we uitdragen? Wat kan het voor jou betekenen? Etc.


  7. Bovag

    by Astrid van Bernebeek

    Voor het maandelijkse BOVAG-magazine maakte ik een quiz waarin op een luchtige manier wordt ‘getest’ wat BOVAG-leden weten over ontwikkelingen in de mobiliteitsbranche.


  8. Simon Lévelt

    by Astrid van Bernebeek

    Voor het Simon Lévelt Magazine maakte ik een zogenaamde filippinequizpuzzel bestaande uit 16 quizvragen over koffie en thee. Weer een vorm van quizvragenmarketing.


  9. Saffraan Reizen

    by Astrid van Bernebeek

    Voor Saffraan maakte ik 2 keer een #QuizVijfdaagse voor Facebook / Twitter: 5 dagen lang een quizvraag bij een foto van een van hun kleurrijke bestemmingen. Eerste begin met quizvragenmarketing.


  10. Dutchbook

    februari 26, 2015 by Astrid van Bernebeek

    Voor uitgeverij Dutchbook maakte ik  3 scheurkalenders (2015)  met weetjes en vragen: ‘Als je dat maar (w)eet!’ (over eten & drinken), ‘Wereld, van Aardbeving tot Zwarte Zee’ en ‘Denkend aan Holland’.