Wil je je doelgroep op een onderscheidende manier bereiken en betrekken bij je bedrijf, organisatie of product? Je doelgroep bewustmaken, voorlichten, of op een luchtige manier testen? Waardevolle content voor je website of social media? Meer interactie met je doelgroep? Nieuwe lezers of bezoekers trekken? Een niet-alledaags relatiegeschenk? Meer informatie over het gedrag van je klant? Een levendige invulling van je bedrijfsevenement?
Denk dan eens aan De Vragenfabriek! De Vragenfabriek helpt bedrijven en organisaties om hun doelgroep(en) op een levendige, toegankelijke en onderscheidende manier te bereiken. Door middel van (quiz)vragen. Voor elke boodschap, voor elke doelgroep en rond elk thema. Van Vincent van Gogh tot het riool, van de hersenen tot koffie, van tanden poetsen tot het nieuws, etc.
… televisieprogramma’s, zoals De Slimste Mens, Met Het Mes Op Tafel en De Grootste Royaltykenner van Nederland;
… bedrijfsmagazines, zoals van BOVAG (De Grote-Toekomst-van-de-Branche-Kennistest), Simon Lévelt (Koffie- en TheeQuiz), en een rioolreinigingsbedrijf (RioolQuiz);
… de NieuwsQuiz 2015 van De Vragenfabriek;
… content voor Facebook, zoals voor Seats2meet (#Vragen10daagse) en Saffraan Reizen (#QuizVijfdaagse);
… enkele scheurkalenders van uitgeverij Dutchbook;
… diverse bedrijfsspellen;
… quizpuzzels in bladen (die eens iets anders willen dan old school puzzeltjes), zoals ComputerIdee;
… (bord)spellen, zoals Trivial Pursuit, Weetjeskwartetten, De Grootste Royaltykenner van Nederland.
Kijk vooral eens op Voor wie werkt(e) de Vragenfabriek?
Ga hiervoor naar Wie is Astrid van Bernebeek?
Het belangrijkste – nieuwsgierig zijn en vragen stellen – doe ik natuurlijk zelf. Maar ik ben onderdeel van een groot netwerk van zelfstandig ondernemers, met specialisten op het gebied van onder andere social media, marketing, fotografie, MVO, vormgeving, video, communicatie en events.
Om er even twee te noemen: ik werk graag samen met ontwerper en illustrator Yon Prüst van Studyo-n en met fotograaf Arnold Reyneveld van Studio Reyneveld.
De Vragenfabriek is ook in te huren voor freelance projecten (op locatie).
Wil jij weten wat quizvragenmarketing voor jou of jouw bedrijf kan doen? Maak dan NU een afspraak met De Vragenfabriek.
Tip voor quizliefhebbers, puzzelfanaten, kennisverslaafden, jaren 80-adepten en nostalgici in het algemeen: het Typisch Jaren 80 Puzzelboek dat ik maakte met en voor Denksport is KLAAR! En te koop! In de betere (en vast ook de slechtere) boekhandels, grotere supermarkten en online via Denksport zelf en BOL.
Al ruim 20 jaar (sinds 2003) doet de kennis- en blufquiz Met Het Mes Op Tafel van Omroep Max (voorheen NTR en NPS) een beroep op De Vragenfabriek. Tot nu toe maakte ik voor deze quiz bijna 10.000 vragen over alle denkbare onderwerpen in alle categorieën.
Met Het Mes Op Tafel wordt gepresenteerd door Sjoerd van Ramshorst (voorgangers: Herman van der Zandt en Joost Prinsen).
Zo luidde de kop boven het portret dat fotograaf en interviewer Arnold Reyneveld maakte van mij. Waarom doe ik wat ik doe? Hoe doe ik dat? Waar loop ik tegenaan? Hoe is mijn carrière tot nu toe verlopen? Waar heb ik bewondering voor?
Een interview over volgeschreven bierviltjes, de kunst van goeie vragen stellen en het gevaar van creatieve eilandjes…